• سال جهش تولید گرامی باد            • فرازی از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب: ملت ایران مطمئن باشند که تلخی‌ها خواهد گذشت و مشکلات اقتصادی قطعاً تمام خواهد شد            • فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب: انقلاب اسلامی پس ‌از نظام‌ سازی، به رکود و خموشی دچار نشده و نمیشود            • مهم‌ترین ظرفیّت امید بخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است            • شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه هر چه بیشتر رشد کند برکات بیشتری به بار می‌آورد           
راهبرد مشارکت مصوب

بسمه تعالی

راهبردهای مصوب اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در حوزه مشارکت الکترونیکی شهروندان در سیاست‏ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه‏های اجرایی

اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در راستای اجرای تصویب‏نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸) و به منظور بالابردن سطح رضایت‏مندی ارباب   رجوع، راه‎برد‏های زیر را جلسه مورخ 26/8/1398 شورای راهبردی توسعه مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران به تصویب رسانید. 
1. حتی المقدور پیش‎نویس کلیه مقررات و لوایح اعم از بخشنامه‏ها، آیین‌نامه‏ ها، دستورالعمل‏ها و ضوابط اجرایی دست کم به مدت یک هفته از طریق درگاه الکترونیک اداره کل در معرض اظهارنظر جوامع عمومی و تخصصی قرار گرفته و پس از دریافت نظرات و انتقادات نسبت به بررسی، اصلاح وسپس تصویب و ابلاغ اقدام خواهد شد.
2. با استفاده از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل به نشانی www.tebyan-tehran.ir ، پست الکترونیکی اداره کل به نشانی arzyabi@tebyan-tehran.ir و کانال ‎های اداره کل در شبکه‏ های اجتماعی بستر تعاملی لازم جهت دریافت نظرات شهروندان برای کلیه رویدادها، فعالیت‏ها، گزارشات و اخبار مرتبط فراهم خواهد شد و این نظرات توسط روابط عمومی مورد بررسی، تحلیل و بهره¬برداری قرار خواهد گرفت.
3. عموم شهروندان و مخاطبان اداره کل از طریق تارنمای اداره کل به آدرس www.tebyan-tehran.ir از خدمات اداره کل مطلع خواهند شد و امکان اظهارنظر درباره آنها را پیدا می کنند. 
4. واحد‏های ارائه دهنده خدمات در اداره کل موظف هستند پس از دریافت شکایات از طریق میز خدمت و تخصیص کد رهگیری در کوتاه‎ترین زمان ممکن نسبت به ارسال پاسخ به روابط عمومی اقدام کنند تا به شخص مربوطه منعکس شود. در مجموع روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات نباید بیش از 10 روز کاری طول بکشد.
5. شماره تلفن‏های مستقیم اداره کل به شرح: 77515650، 77530088 و 77534971 و نیز شماره فکس 77534971 همچنین سامانه پاسخگویی به شماره 77521975-8 در اختیار مخاطبان اداره کل قرار گرفته و طی ساعات اداری (8-16) نظرات آنها در زمینه‏ های مختلف اخذ می شود. 




سخن روز
کار و تلاش
” هیچ چیز ارزشمندی آسان به دست نمی آید. تنها راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، کار و تلاش مستمر است. „

تصویر هفته
نیروانتظامی
مقاله
ضرورت تحول در مهندسی فرهنگی
دگرگونی در فرهنگ و زیر ساخت های فرهنگی، مستلزم تدوین منابع مبنایی و علمی معتبر و مستند با در نظر گرفتن دیدگاه های اسلامی در مبانی و مسائل آن است.
حدیث
پیامبر اکرم(ص):
اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤ منینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً.
براى شهادت حسین علیه السلام ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود
( کتاب جامع احادیث الشیعه ، ج 12، ص 556)
یادداشت
جلسات ملاقات مردمی با مدیرکل محترم استان تهران
جلسات ملاقات مردمی با حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر سهرابی، مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی استان تهران، به صورت هفتگی سه شنبه ها از ساعت 8 لغایت 12 در دفتر مدیرکل برقرار می باشد. جهت هماهنگی و تنظیم وق ...
نظرسنجی
به نظر شما نحوه خدمات رسانی سازمان تبلیغات اسلامی در کدامیک از موارد زیر موفق تر بوده است؟